Monday, December 14, 2009

Ayah tak balik..cedihnyer


hujung mgg yg membosankan... itulah yg boleh dikatakan bila abg xdapat balik. walhal aku dah start cuti ari jumaat lagi coz besday sultan selangor..tapi nasib baik ade iman..dok melayan telatah dia hilang rasa rindu kat hubby.

mgg ni iman dah pandai bangun dan berjalan sendiri dah..dia pon dah makin seronok sebab dah pandai jalan... tgk dia jalan mama lak yg terlebih excited, kalu ayah ade lagi best.. hmm mgg depan pon ayah tak balik.. kristmas nnt baru dia balik..lama gak tu tak jumpa..

dok umah sepanjang ari, keje mama dok capture gambar iman je la.. saje2 untuk koleksi.. jom lihat aksi si comel mama.

panjat meja tamu ~ ntah bila panjat tak tau...tau2 dah atas meja

belajar berjalan..dia hepi sangat2 sbb dapat jalan

tu la keje yg selalu dia buat..tolak meja

kenapa tah tetiba mengamuk..elok2 main..tiba2 nangis lak..lapar agaknya

bab panjat memanjat bagi la kat dia..letih nak kawal

ni nak jadi pomen lak..org beli kete suh pandu..dia dok pusing tayar

suka bebenor la dia panjat sini - dah angkat turun panjat lagi..

ketawa sakan kalu main bola ~ bolanya dibuang ntah ke mana ntah

No comments:

Post a Comment

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu"....Amin..amin ya Rabbalalamin....