Wednesday, December 30, 2009

3 hari 2 malam di Nilai Spring Resort


tajuk entry cam g bercuti...tapi sebenarnya ade bengkel sistem 3 hari 2 malam kat nilai spring resort hotel. tapi kira ok la sbb dapat bawak family bersama ke sana.. so dapat la bersama keluarga di samping bekerja. hubby agak bising gak first2..iyela..dahla hujung mgg ni dia balik pastu mama lak kene keje n dia kene ngasuh iman..hehe.

ari jumaat petang bertolak ke nilai spring..dalam kul 5, lepas asar kami bertolak..tak la jauh mana pon dari cheras..dalam 45 minit jer.. sampai nilai spring dalam kul 6 ptg.. tak ramai yang dah sampai.. so mama check in dulu pastu ktorang g nilai beli mkn malam utk hubby.

bengkel ni tak sediakan mknan buat family..breakfast je family dapat..yg lain support sdr la.


baru sampai di perkarangan hotel nilai spring

ni la bilik yang mama dapat

iman seronok tul dok kat bilik tu

ayah pon smpt posing gak

ni hiasan sempena krismas

ptg 2nd day ~ nak g jalan2 kat nilai

post kat pintu masuk

singgah di ice room, saje nak try aiskrim dia..nampak cam menarik je tempat ni dari luar

tengah menunggu aiskrim ~ iman lak bangun tdo

aiskrim dah sampai...yumm..yumm..sedapnya

iman pon sibok nak makan aiskrim jugak

ayah order air carrot susu jer

ronda2 ngan kete je sekitar kedai2 di nilai

nak pegi swimming pool

ayah aje yg mandi, mama n iman tukang tgk jer ~ yg ni tempat kanak2 mandi

3rd day ~ nak balik dah

post halaman depan hotel



selamat tinggal nilai spring

so far ok la sepanjang tinggal di nilai spring resort.. makanan ok cuma hotel ni masih baru..so dia punya peralatan cam tak complete sangat..tapi bilik mama so far ok..bilik org lain ade yg aircond tak ok..paip senget la...mcm2 ... hujung minggu ni penuh ngan aktiviti..huhu..pastu esoknya kene start dengan keje yang banyak...huhu.

No comments:

Post a Comment

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu"....Amin..amin ya Rabbalalamin....