Friday, October 8, 2010

am i pregnant?

Salam,

pregnant ke aku? period mmg dah lewat hampir 2 minggu. tapi tak boleh nak jangka juga sbb period aku mmg adakalanya lewat. tapi at least tiap bulan dia datang n better than before kawen dulu.

mmg harapan kami untuk menambah anak pada waktu ni...harap sangat kali menjadi. apapon segalanya ditangan Dia. kita merancang dan Dia juga merancang, sesungguhnya perancangan Dia adalah yang terbaik buat kita.

my friend, ila dah pon disahkan mengandung 6 minggu. i'm hepi for both of them. harap2 aku pon akan menyusul mengikut jejak langkah dia. moga Allah perkenankan doa kami.

Robbi hablee miladunlakaa zurritontoiyiban innaka samii uddoa

Tuhanku, berilah kepadaku dari sisi-mu keturunan (anak) yang baik, sesungguhnya engkau Tuhan yang sangat mendengar doa

Surah Ai Imran 3:38

No comments:

Post a Comment

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu"....Amin..amin ya Rabbalalamin....