Wednesday, November 25, 2009

Me n new job after almost a month


hmm xtau nak citer camana..sejak berpindah tempat keje baru ni, mmg lama gak la tak update blog ni.. cuma bukak tgk jer..xde idea langsung nak bercerita.

walaupon dah hampir sebulan aku keje kat upm, ntah kenapa masih belum dapat sesuaikan diri dengan suasana kat sini..masih lom betul2 rasa semangat untuk terus berkhidmat kat sini..x tau la kenapa????

huhuhu...tiap ari datang keje rasa lemah, kosong... ish! ish! kenapa la aku jadi camni.. mgkn sbb lom dapat kawan yang sesuai dan serasi..iyelah kat unit ni aku sorang je org it, manala ade kwn org it. ari2 datang keje motivate diri sendiri.. 'yes...aku boleh buat ni..aku boleh..boleh dan terus boleh..

'

2 comments:

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu"....Amin..amin ya Rabbalalamin....