Thursday, June 9, 2011

Photobook from PIXAJOY

Salam,

Akhirnya tercapai jugak cita-cita untuk mengabadikan gambar2 iman sewaktu lahir hingga setahun. Dah lama planning dibuat, tapi baru skrg betul2 ready photobook tu dan pada 7hb ari tu selamat sampai photobook iman. Sangat puas hati dengan photobook ni walaupon kali pertama buat.

Photobook ni didesign menggunakan software Pixajoy, mudah sangat2 n plus idea sendiri, gambar nampak lebih menarik. Terima kasih pixajoy kerana memudah kerja saya dan harga yang ditawarkan adalah paling murah yang pernah saya survey sebelum ni n plus diskaun yang diberikan sempena hari jadi saya-40%. Harga asal rm215(40 pages) menjadi rm129 sahaja + slip case pulak hanya rm48 (harga masa promotion), sangat berbaloi.

Lepas ni boleh la design untuk baby baru lak.. n kalu ade gambar2 cantik sewaktu aktiviti outdoor blh gak diabadikan dalam photobook.

cover depan photobook

antara design yang dibuat

Kalau nak guna 100% template yang disediakan pon boleh..lagi cepat photobook siap. Tapi kalu rajin design la sendiri. Saya lak guna dua2...template dan design sendiri..lagi puas hati... untuk lihat keseluruhan photobook iman boleh klik link di bawah


ok la.. kalu sesiapa yang nak buat photobook boleh la layari laman web dia http://www.pixajoy.com.my Download software dia kat sana.. free je. Mcm saya mintak sdr kat booth pixajoy masa expo mum & baby kat midvalley ari tu..malas nak download..lambat sgt.
Apapon enjoy....


No comments:

Post a Comment

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu"....Amin..amin ya Rabbalalamin....